Twitter
Tweet
+36 20 3445 284
vevoszolgalat@ruhasdoboz.hu

Visszavételi garancia

  

Megrendeléstől való elállás joga:

 

A weboldalon történő megrendelés a Ruhásdoboz Kft. és közted írásba foglalt szerződésnek minősül, a Ruhásdoboz Kft. iktatja e szerződéseket, melyek utóbb is hozzáférhetőek. A szerződés kizárólag magyar nyelven jöhet létre.

 

Amennyiben bármilyen oknál fogva mégis úgy döntesz, hogy a már leadott rendelésedet törölni szeretnéd (attól el kívánsz állni), ezt megteheted a termék futárszolgálatnak a Ruhásdoboz Kft. által történő átadása előtt. Kérünk, hogy ebben az esetben írd meg nekünk a rendelés számát a vevoszolgalat@ruhasdoboz.hu e-mail címre. A megrendelés törlését (elállást) csak írásos (e-mail) formában tudjuk elfogadni. A Ruhásdoboz Kft. egyoldalú nyilatkozata irányadó a tekintetben, hogy az elállási nyilatkozat beérkezésekor a termék a futárszolgálat részére már átadásra került-e.

 

Ha már átutaltad számunkra a termékek vételárát és törlöd a rendelésedet (elállsz a megrendeléstől), akkor a már részünkre az adott megrendelésre tekintettel átutalt összeget a bankszámlánkra történő beérkezés után haladéktalanul, de legkésőbb 30 nappal visszautaljuk számodra. Ha a termékek vételárának kiegyenlítésekor törzsvásárlói pontbeszámítás történt, akkor az elállás miatti visszatérítés a beváltott pontok arányában részben pontok visszatérítésével történik.

 

Bankkártyás fizetés esetén szintén haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszautaljuk az adott megrendelésre tekintettel már megfizetett összeget - az alábbiakban meghatározott %-kal csökkentve-, amennyiben a bankszámlaszámodról írásban (e-mail útján) értesítesz minket. Ebben az esetben a kifizetett összeg 4%-ának megfelelő tranzakciós díjjal csökkentett értéket utalunk vissza számodra. Ez a költség a terminál használatának a költsége és a ki- és visszafizetés költségét fedezi.

 

 

Az áru megvásárlásától való elállás joga:

 

Amennyiben az áru átvétele után úgy döntesz, hogy mégsem kéred az általad vásárolt terméke(ke)t, akkor a 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet értelmében erre indoklás nélküli lehetőséged van, az ott meghatározott feltételek figyelembevételével, melyek különösen a következők.


Arra kérünk, hogy a vásárolt termék visszaküldésének (elállás) szándékát az áru átvétele, átvizsgálása, felpróbálása után minél hamarabb, de legkésőbb az áru átvételétől számított 8 munkanapon belül jelezd felénk. Ezt mindenképpen írásos formában tedd meg, e-mailben a vevoszolgalat@ruhasdoboz.hu e-mail címre, vagy ajánlott levél formájában a Kapcsolat/Vevőszolgálat menüpontban található címre. Jelezd számunkra a rendelési számot és a termék cikkszámát, amit vissza szeretnél juttatni hozzánk, illetve azt, hogy a termék árának visszafizetése vagy a levásárlás mellett döntesz.


Kérjük, hogy a termék eredeti csomagolását őrizd meg és a termék belső felén található ragasztott címkét addig ne távolítsd el, amíg el nem döntötted, hogy megtartod-e a terméket. Visszaküldés esetén a terméket az eredeti csomagolásában és a ragasztott címkével együtt küldd vissza részünkre.


A visszaküldés költsége téged terhel.

 

Kérünk, hogy visszaküldés esetén a csomagot ne utánvéttel küldd el nekünk, javasoljuk, hogy ajánlott küldeményként add fel.


A termék visszaérkezésekor ellenőrizzük az állapotát és e-mail üzenetet küldünk neked, majd legkésőbb 8 munkanapon belül visszautaljuk az árát, vagy ha erre irányuló kérésedet írásban jelezted, úgy a termék árát nem utaljuk vissza, hanem a termék ellenértékét levásárolhatod webáruházunkban. A Ruhásdoboz Kft. csak és kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású terméket vesz vissza és csak ebben az esetben téríti vissza a teljes vételárat. A sérülésből adódó költségek téged terhelnek, így azokat a Ruhásdoboz Kft. jogosult egyoldalúan a termék vételárába beszámítani. Vagyis ebben az esetben a Ruhásdoboz Kft. a sérülésből eredő károk összegével csökkentett összeget térít vissza.

Ha a termékek vételárának kiegyenlítésekor törzsvásárlói pontbeszámítás történt, akkor az elállás miatti visszatérítés a beváltott pontok arányában részben pontok visszatérítésével történik.

 

Ha a termék vételárát szeretnéd visszakapni, akkor a vásárlás során az ezen termék után kapott törzsvásárlói pontokat töröljük.

Ha a termék árának levásárlása mellett döntesz, akkor a visszaszállítás költségének felét törzsvásárlói ajándékpontokkal írjuk jóvá, minden megkezdett 10 Ft = 10 pont elszámolással. Így a visszaszállítás értékének egy részét további vásárlásaid alkalmával felhasználhatod kedvezményként. Az újravásárolt érték után azonban további ajándékpontokat nem áll módunkban jóváírni.

 

 

Eljárás sérült vagy hibás termék esetén:

  

Új termék esetében, amennyiben a csomagolás felbontása után derül ki, hogy sérült vagy hibás és ez az átvételkor nem volt felismerhető, úgy cserelehetőséget biztosítunk abban az esetben, ha a hibás termékről szóló értesítés Ruhásdoboz Kft. általi kézhezvételekor van raktáron ugyanolyan termék. Amennyiben nincs, úgy a termék visszaküldése után a vételárat visszautaljuk neked, vagy erre irányuló külön kérésed alapján levásárolhatod webáruházunkban.


Használt termék esetében a minőségre, állapotra vonatkozó minőségi kategóriákban foglaltak az irányadók. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy részletesen és pontosan írjuk le a termékeket, illetve, hogy a legapróbb hibát is jelezzük. Ha mégis olyan hibát találsz, ami a többszöri átvizsgálás során elkerülte a figyelmünket, akkor ezt írásban, a vevoszolgalat@ruhasdoboz.hu e-mail címre jelezd nekünk. A hibás vagy sérült termék visszaküldése után a vételárat visszautaljuk neked vagy erre irányuló külön kérésed alapján levásárolhatod webáruházunkban.

Bármilyen okkal visszaküldött termék esetén a következő vásárlásnál, akkor is ha az méretcsere, a kiszállítás díját újra ki kell fizetni.


Minden esetben megpróbáljuk megkeresni a számodra megfelelő megoldást.

 

Ha a termékek vételárának kiegyenlítésekor törzsvásárlói pontbeszámítás történt, akkor a visszatérítés a beváltott pontok arányában részben pontok visszatérítésével történik.

 

Ha a termék vételárát szeretnéd visszakapni és külön írásban nem jelezted, hogy a termék árának levásárlása mellett döntesz, akkor a vásárlás során az ezen termék után kapott törzsvásárlói pontokat töröljük.

 

Ha a termék árának levásárlása mellett döntesz és erre irányuló külön kérésedet írásban jelezted, akkor a visszaszállítás költségének felét törzsvásárlói ajándékpontokkal írjuk jóvá, minden megkezdett 10 Ft = 10 pont elszámolással. Így a visszaszállítás értékének egy részét további vásárlásaid alkalmával felhasználhatod kedvezményként. Az újravásárolt érték után azonban további ajándékpontokat nem áll módunkban jóváírni.

 

Az itt nem szabályozott kérdésekben a a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény és az egyéb vonatkozó hatályos jogszabályok az irányadók.