Twitter
Tweet
+36 20 3445 284
vevoszolgalat@ruhasdoboz.hu

Szállítás

Magyarország területén:

A csomagok házhoz szállítását a DPD futárszolgálat végzi. A kiszállítás munkanapokon 8.00-17.00 óra között történik. Ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod a rendelésnél, ahol napközben tartózkodsz (pl. munkahely). Arra kérünk, hogy mobiltelefon számot adj meg, ahol akkor is el tudnak érni, ha nem tartózkodsz éppen a megadott címen. A pontos kiszállítás idejét sajnos nem tudjuk megmondani vagy fix időpontot garantálni. Szállítás előtt a futárszolgálat nem vállal telefonos értesítést.

A csomag felvételi és kiszállítási napján e-mail értesítőt kapsz, mely tartalmazza a csomagszámot és utánvét esetén a fizetendő végösszeget. Amennyiben a kiszállítás napja nem megfelelő, az e-mailben szereplő link segítségével a kézbesítés napját át tudod ütemezni egy másik napra. Ha az első kiszállítási kísérlet sikertelen, a futár egy értesítőt hagy a megadott címen. Az értesítőn szereplő szám segítségével lehetőséged van a www.dpdcsomagom.hu weboldalon igényeidnek megfelelően átalakítani a csomag kiszállítási paramétereit. A kézbesítés kérhető másik címre vagy időpontra is. Ha a módosítás aznap éjfélig megtörténik, akkor már másnap az új címen lehet a csomag.

Ha inkább telefonos segítséget kérnél, a DPD futárszolgálat Ügyfélszolgálatának telefonszáma: 061-5016200 vagy 061-5016204 vagy 0640-100373 - munkanapokon 8 és 18 óra között tudnak neked segíteni.


A szállítási idő kártyás vagy utánvétes fizetési mód választása esetén a megrendelés kézhezvételét, banki átutalás esetén a pénz bankszámlára történő megérkezését követő 2-3 munkanap. A csomag futárszolgálatnak történő átadásáról minden esetben e-mail értesítőt küldünk, a kiszállítás a következő munkanapon várható.


A kiszállítás díja:

VÁSÁRLÁS ÖSSZEGE ÁTUTALÁS BANKKÁRTYA UTÁNVÉT
0 - 7999 Ft 990,- 990,- 1290,-
8000 - 14999 Ft 690,- 690,- 990,-
15000 Ft felett INGYENES INGYENES INGYENES

 

 

 

 

 

A kiszállítás díját a rendszer automatikusan hozzáadja az általad vásárolt termékek árának végösszegéhez és ezt a végösszeget kell kifizetned.

Bizonyos esetekben lehetőséged van kérni csomagod postai ajánlott levélként való kézbesítését. Ez a lehetőség csak bizonyos súlyú (2 kg-ig) és nagyságú (egy kb. 25*25 cm-es és kb. 10 cm magas dobozba bele kell férnie) csomagok esetén áll fenn. A hivatalos postai díjszabás szerint ajánlott levélként a feladási díjak a következők:

250g-ig 510 Ft

500g-ig 710 Ft

750g-ig 1000 Ft

2000g-ig 1185 Ft

Postai ajánlott levélként csak az ÁTUTALÁSOS fizetési mód esetében postázunk, ezért a rendelés leadásakor azt válaszd, a Megjegyzés rovatba pedig írd be, hogy postával szeretnéd kérni a szállítást. A rendszer a futárszolgálat kiszállítási díjával számolja ki a végösszeget. Várd meg, amíg összeállítjuk a csomagodat és lemérjük azt! Ezután e-mailben megírjuk, hogy hány grammos a csomag és mennyi a feladási díj, illetve így a végösszeg. Kérjük, hogy csak ezután és az e-mailben leírt végösszeget utald át számunkra!

FONTOS! Miután feladtuk a csomagot, semmiféle ráhatásunk nincs, hogy mikor kapod meg. Természetesen az ajánló levél szelvényt megőrizzük és probléma esetén megadjuk neked a csomag ajánlott ragszámát. A kiszállításért semmiféle garanciát nem vállalunk és esetleges csomag elvesztés esetén nem utaljuk vissza a termékek árát! Ezért ha sürgős vagy nem bízol a postában, ne válaszd ezt a szállítási módot!


Szállítás külföldre:

Szállítást Magyarországon kívül az Európai Unió más országába is vállalunk. Kérünk, hogy rendelés előtt minden esetben e-mailben érdeklődj az aktuális szállítási díjakról. Magyarországon kívüli országokból csak kártyás fizetéssel vagy banki átutalással (IBAN) tudod kifizetni a vásárlás végösszegét. Utánvétes vásárlásra nincs lehetőség.

 

A futárszolgálat által kiszállított csomagot kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd.
Amennyiben a kiszállított csomag sérült, vagy mennyiségi eltérést tapasztalsz, akkor azt jegyzőkönyvben rögzítsd és írasd alá a futárszolgálat képviselőjével a későbbi viták elkerülése érdekében.


Ha a csomagban nem a megrendelt termékek vannak, természetesen nem vagy köteles átvenni és kifizetni. Ebben az esetben a futár visszaszállítja a terméket, amelynek költsége nem téged terhel. Ebben az esetben, ha már a termék kifizetésre került, a vételárat visszafizetjük vagy lehetőséget biztosítunk a termék értékének levásárlására vagy cseréjére.
Minden ilyen esetben e-mailben egyeztetünk veled a részletekről.

 

A vételár visszafizetése esetén az ezen vásárlás után számodra jóváírt törzsvásárlói pontokat töröljük.
Amennyiben a vásárláskor törzsvásárlói pontbeszámítás történt, a kártalanításod részben pontokkal történik.


Az átvételt követően nem áll módunkban mennyiségi kifogást vagy sérülésből eredő minőségi reklamációkat elfogadni.