Twitter
Tweet
+36 20 3445 284
vevoszolgalat@ruhasdoboz.hu

Szállítás

Magyarország területén:

A csomagok házhoz szállítását a FOXPOST végzi. A kiszállítás munkanapokon történik. Házhoz küldés esetén két munkanap a kiszállítási idő, miután a futár átvette a csomagot az automatából.Ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod a rendelésnél, ahol napközben tartózkodsz (pl. munkahely). Arra kérünk, hogy mobiltelefon számot adj meg, ahol akkor is el tudnak érni, ha nem tartózkodsz éppen a megadott címen. A pontos kiszállítás idejét sajnos nem tudjuk megmondani vagy fix időpontot garantálni. Szállítás előtt a futárszolgálat nem vállal telefonos értesítést.

Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. A kiszállítást megelőzően sms-ben és email-ben értesítést küldenek a futár érkezési időpontjáról. Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. 

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, visszaküldésre kerül a feladó számára.

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail útján értesítés érkezik a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.


A szállítási idő kártyás vagy utánvétes fizetési mód választása esetén a megrendelés kézhezvételét, banki átutalás esetén a pénz bankszámlára történő megérkezését követő 3-4 munkanap. A csomag futárszolgálatnak történő átadásáról minden esetben e-mail értesítőt küldünk, a kiszállítás a következő munkanapon várható.


A kiszállítás díja:

 

VÁSÁRLÁS ÖSSZEGE ÁTUTALÁS BANKKÁRTYA UTÁNVÉT
0 - 7999 Ft 1250,- 1250,- 1500,-
8000 - 14999 Ft 990,- 990,- 1250,-
15000 Ft felett INGYENES INGYENES INGYENES

 

 

 

 

 

A kiszállítás díját a rendszer automatikusan hozzáadja az általad vásárolt termékek árának végösszegéhez és ezt a végösszeget kell kifizetned.

 

FONTOS! Miután feladtuk a csomagot, semmiféle ráhatásunk nincs, hogy mikor kapod meg. Természetesen az ajánló levél szelvényt megőrizzük és probléma esetén megadjuk neked a csomag ajánlott ragszámát. A kiszállításért semmiféle garanciát nem vállalunk és esetleges csomag elvesztés esetén nem utaljuk vissza a termékek árát! Ezért ha sürgős vagy nem bízol a postában, ne válaszd ezt a szállítási módot!


Szállítás külföldre:

Szállítást Magyarországon kívül az Európai Unió más országába is vállalunk. Kérünk, hogy rendelés előtt minden esetben e-mailben érdeklődj az aktuális szállítási díjakról. Magyarországon kívüli országokból csak kártyás fizetéssel vagy banki átutalással (IBAN) tudod kifizetni a vásárlás végösszegét. Utánvétes vásárlásra nincs lehetőség.

 

A futárszolgálat által kiszállított csomagot kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd.
Amennyiben a kiszállított csomag sérült, vagy mennyiségi eltérést tapasztalsz, akkor azt jegyzőkönyvben rögzítsd és írasd alá a futárszolgálat képviselőjével a későbbi viták elkerülése érdekében.


Ha a csomagban nem a megrendelt termékek vannak, természetesen nem vagy köteles átvenni és kifizetni. Ebben az esetben a futár visszaszállítja a terméket, amelynek költsége nem téged terhel. Ebben az esetben, ha már a termék kifizetésre került, a vételárat visszafizetjük vagy lehetőséget biztosítunk a termék értékének levásárlására vagy cseréjére.
Minden ilyen esetben e-mailben egyeztetünk veled a részletekről.

 

A vételár visszafizetése esetén az ezen vásárlás után számodra jóváírt törzsvásárlói pontokat töröljük.
Amennyiben a vásárláskor törzsvásárlói pontbeszámítás történt, a kártalanításod részben pontokkal történik.


Az átvételt követően nem áll módunkban mennyiségi kifogást vagy sérülésből eredő minőségi reklamációkat elfogadni.