Twitter
Tweet
+36 20 3445 284
vevoszolgalat@ruhasdoboz.hu

Gyakran ismételt kérdések

Honnan tudom, hogy egy ruha új vagy használt-e?kerdojel.jpg

A termékeket 1-től 5-ig minőségi osztályba soroljuk és a minőségi besorolást a termékeknél feltüntetjük.

Az új ruhák minőségi besorolása 5-ös.
A használt ruhákat állapotuk alapján 1 és 4 között osztályozzuk:
4 - alig használt, újszerű ruhák
3 - használt, kissé bolyhos ruhák
2 - erősen használt (nyúlott, kopott, bolyhos) ruhák
1 - hibás (foltos, lyukas, szakadt) ruhák. Sokszor újszerű ruhákon találunk egy-egy hibát, ilyenkor is ide soroljuk a terméket.

 

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

A szállítási idő kártyás vagy utánvétes fizetési mód választása esetén a megrendelés kézhezvételét, banki átutalás esetén a pénz bankszámlára történő megérkezését követő 2-3 munkanap. A csomag futárszolgálatnak történő átadásáról minden esetben e-mail értesítőt küldünk, a kiszállítás a következő munkanapon várható.

 
Mi történik, ha nem jó a ruha mérete vagy egyszerűen nem tetszik a megrendelt termék?

A terméket indoklás nélkül visszaküldheted. Arra kérünk, hogy a vásárolt termék visszaküldésének szándékát az áru átvétele, átvizsgálása, felpróbálása után minél hamarabb, de legkésőbb az áru átvételétől számított 8 munkanapon belül jelezd felénk. Ezt mindenképpen írásos formában tedd meg, a vevoszolgalat@ruhasdoboz.hu e-mail címre, vagy ajánlott levél formájában. Jelezd számunkra a rendelési számot és a termék cikkszámát, amit vissza szeretnél juttatni hozzánk, illetve azt, hogy a termék árának visszafizetése vagy a levásárlás mellett döntesz.
Kérjük, hogy a termék eredeti csomagolását őrizd meg és a termék belső felén található ragasztott címkét addig ne távolítsd el, amíg el nem döntötted, hogy megtartod-e a terméket. Visszaküldés esetén a terméket az eredeti csomagolásában és a ragasztott címkével együtt küldd vissza részünkre.


A visszaküldés költsége téged terhel.

 

Kérünk, hogy visszaküldés esetén a csomagot ne utánvéttel küldd el nekünk, javasoljuk, hogy ajánlott küldeményként add fel.

 

A termék visszaérkezésekor ellenőrizzük az állapotát és e-mail üzenetet küldünk neked, majd legkésőbb 8 munkanapon belül visszautaljuk az árát, vagy ha úgy döntesz, a termék ellenértékét levásárolhatod webáruházunkban. A Ruhásdoboz Kft. csak és kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású terméket vesz vissza és csak ebben az esetben téríti vissza a teljes vételárat. A sérülésből adódó költségek téged terhelnek. Ha a vásárláskor törzsvásárlói pontbeszámítás történt, a termék visszavétele esetén a kártalanításod részben pontokkal történik.

 

Ha a termék árát szeretnéd visszakapni, akkor a vásárlás során az ezen termék után kapott törzsvásárlói pontokat töröljük.

Ha a termék árának levásárlása mellett döntesz, akkor a visszaszállítás költségének felét törzsvásárlói ajándékpontokkal írjuk jóvá, minden megkezdett 10 ft = 10 pont elszámolással. Így a visszaszállítás értékének egy részét további vásárlásaid alkalmával felhasználhatod kedvezményként. Az újravásárolt érték után azonban további ajándékpontokat nem áll módunkban jóváírni.


Hogyan fizethetek?

A megvásárolt termékeket háromféle módon fizetheted ki: banki átutalással, bankkártyával és utánvéttel. A fizetésről bővebben itt olvashatsz.

 

Mi az a feltöltés?

Feltöltésnek hívjuk azt az időpontot, amikor több száz, akár ezer ruha kerül a webáruház polcaira. Új, használt, különböző minőségben, vegyesen.


Mikor van feltöltés?

Feltöltés a hét bármely napján lehet az esti órákban. Egy feltöltés alkalmával többszáz termék (új és/vagy használt) kerül az áruházba.

A feltöltésről minden esetben hírlevelet küldünk, ezért is érdemes rá feliratkozni.


Mennyi ideig lehet lefoglalni egy ruhát?

A ruhák az első darab foglalásától számított 14 naptári napon keresztül maradnak foglalt státuszban.

Fontos! A 14 naptári nap kezdete az első ruha lefoglalásának ideje. A 14. napon minden (nem csak az éppen 14 napja lefoglalt termék) törlődik a kosaradból.

Az első ruha lefoglalása utáni 14. nap előtt a rendszer automatikus e-mail üzenetben emlékeztet a foglalásod lejártáról és a megrendelés/fizetés szükségességéről.

A foglalás részleteiről bővebben itt olvashatsz.


Hol tudom az adataimat, pl. a címemet módosítani?

Adataidat belépés után a Személyes adataim menüpontban tudod módosítani.


Hol tudom a jelszavat módosítani?

Jelszavadat belépés után a Személyes adataim menüpontban tudod módosítani.


Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

A Regisztráció/Bejelentkezés oldalon kattints az Elfelejtett jelszóra, add meg a regisztrált e-mail címedet, amelyre a rendszer elküldi a jelszavadat.


Nem tudok belépni a saját oldalamra, mit tegyek?

Ha az elfelejtett jelszó elküldése sem segített, vagyis valószínűleg más gond van, írj nekünk a vevoszolgalat@ruhasdoboz.hu címre és segítünk.


Hogyan törölhetem a foglalásomat?

A foglalás véglegesítése után te már nem tudsz törölni. Ha esetleg mégis probléma merülne fel a foglalásoddal kapcsolatban, akkor kérünk, hogy írj nekünk a vevoszolgalat@ruhasdoboz.hu e-mail címre és töröljük a rendelésedet.


A korábban lefoglalt ruháimat hol nézhetem meg?

A lefoglalt ruhákat a képernyő jobb felső sarkában található Kosár megtekintése feliratva kattintva nézheted meg. A foglalás lejáratának idejét is a jobb felső sarokban látod.


Banki utalással fizetés esetén írjak valamit a közlemény rovatba?

Igen, kérünk, hogy utaláskor minden esetben tüntesd fel rendelési számodat a közlemény rovatban, így könnyebben beazonosítjuk rendelésedet és gyorsabban el tudjuk juttatni hozzád a kiválasztott ruhákat.
Ügyelj arra, hogy az általad átutalt összeg a számla végösszege legyen, tehát tartalmazza a szállítási díjat is!


A kosárba rakott ruháimból eltűnt egy-kettő, mire lefoglaltam/megrendeltem volna. Miért?

A kosaradba rakott ruhák nem élveznek védettséget, azokat más is a kosarába teheti. Ha azt szeretnéd, hogy a kiválasztott termékek véglegesen a tieid legyenek, le kell őket foglalnod vagy meg kell őket rendelned. Abban az esetben, ha egy és ugyanaz a termék több vásárló kosarában is szerepel, azé a vásárlóé lesz, aki a leghamarabb foglalja le/rendeli meg.
Ha foglalás/megrendelés nélkül kilépsz a webáruházból vagy bármilyen probléma miatt megszakad az internetes kapcsolatod a kiválasztott termékek mindaddig a kosaradban maradnak, amíg ki nem törlöd őket vagy a foglalást/megrendelést funkciót választod. Mivel a kosárba rakott termékek foglalás/megrendelés hiányában nem élveznek védettséget, előfordulhat, hogy a korábban kosárba tett és ott látható termékek már nem elérhető. Foglaláskor/megrendeléskor a kosár a mindenkori elérhetőséget figyelembe véve frissül és csak az aktuálisan elérhető termékeket engedi lefoglalni/megrendelni. Vagyis nem fordulhat elő, hogy egy már más valaki által lefoglalt/megrendelt terméket te is lefoglalj/megrendelj.


Feliratkoztam egy lefoglalt ruhára, jött is az értesítő, hogy felszabadult, mégis amikor a megadott linkre kattintottam, foglalt volt a ruha. Miért?

Ha lefoglalt termék nyerte meg tetszésedet és éppen azt szeretnéd megvásárolni, akkor ha a termékoldalon megadod az e-mail címedet, automatikus értesítőt kapsz, amikor a kiválasztott termék foglalása megrendelés hiányában lejárt és a termék újra felszabadult. Ezt az e-mailt mindenki megkapja, aki feliratkozott az értesítőre. A terméket a legelőször lefoglaló/megrendelő vásárló kapja meg.

 

Szeretnék egy terméket a kosaramba tenni, de hiába kattintok a Kosárba rakom gombra, nem kerül be a kosaramba. Miért?

Azokban a nagyon ritka esetekben, amikor valaki bankkártyás fizetés esetén a fizetés befejezése előtt visszatér az áruházba, a fizetési tranzakció sikertelennek minősül és a korábban kosárba tett termékei visszakerülnek az áruházba, azonban kb. 30 percig nem aktívak, nem tehetők be senki kosarába. Ezért azt javasoljuk, hogy ha ilyen termékkel találkozol, akkor kicsit később próbáld meg újra betenni a kosaradba.


Honnan tudhatom, hogy egy ruha milyen állapotban van?

A termékeket 1-től 5-ig minőségi osztályba soroljuk és a minőségi besorolást a termékeknél feltüntetjük.
Az új ruhák minőségi besorolása 5-ös.
A használt ruhákat állapotuk alapján osztályozzuk:
4 - alig használt, újszerű ruhák
3 - használt, kissé bolyhos ruhák
2 - erősen használt (nyúlott, kopott, bolyhos) ruhák
1 - hibás (foltos, lyukas, szakadt) ruhák. Sokszor újszerű ruhákon találunk egy-egy hibát, ilyenkor is ide soroljuk a terméket.

Ha a termékleíráson túl további kérdésed van egy ruhával kapcsolatban, írj nekünk a vevoszolgalat@ruhasdoboz.hu e-mail címre és válaszolunk.


Miért nem tudok a korábban lefoglalt ruháimból törölni?

Webáruházunkban a foglalás már a vásárlással egyenértékű, ezért a foglalás véglegesítése után törölni nem tudsz. Kérünk, hogy csak azokat a ruhákat foglald le, amelyeket tényleg meg szeretnél vásárolni. Ha esetleg mégis probléma merülne fel a foglalásoddal kapcsolatban, akkor kérünk, hogy írj nekünk a vevoszolgalat@ruhasdoboz.hu e-mail címre és töröljük a rendelésedet.


Egy terméket tegnap foglaltam le, ma mégis törlődött a foglalásom. Miért?

A foglalás funkció lényege, hogy lehetőséget biztosítson arra, hogy ha valamilyen oknál fogva vásárlásodat nem tudod befejezni vagy szeretnél várni egy kis időt azért, hogy a kicsit később felkerülő választékból is tudj válogatni és így egyszerre több ruhát tudj megrendelni és esetlegesen a szállítási költségen spórolni.

A foglalás az első darab foglalásától számított 14 naptári napon keresztül érvényes minden ruhára. Azaz, a később lefoglalt ruhák az előzőleg lefoglaltakhoz hozzáadódnak és megrendelés hiányában a 14. napon minden (nem csak az éppen 14 napja lefoglalt) termék törlődik a kosaradból. Az első ruha lefoglalása utáni 14. nap előtt a rendszer automatikus e-mail üzenetben emlékeztet a foglalásod lejártáról és a megrendelés/fizetés szükségességéről.


Több napja nézelődtem utoljára a webáruházban. Mikor újra beléptem a saját oldalamra, láttam a korábban kosárba tett termékeimet, mikor azonban le akartam őket foglalni, nagy részük eltűnt a kosaramból és most (más által) foglalt státuszban vannak vagy el is tűntek a terméklistából. Hogyan lehetséges ez?

A kosaradba rakott ruhák nem élveznek védettséget, azokat más is a kosarába teheti. Ha azt szeretnéd, hogy a kiválasztott termékek véglegesen a tieid legyenek, le kell őket foglalnod vagy meg kell őket rendelned. Abban az esetben, ha egy és ugyanaz a termék több vásárló kosarában is szerepel, azé a vásárlóé lesz, aki a leghamarabb foglalja le/rendeli meg.
Ha foglalás/megrendelés nélkül kilépsz a webáruházból vagy bármilyen probléma miatt megszakad az internetes kapcsolatod a kiválasztott termékek mindaddig a kosaradban maradnak, amíg ki nem törlöd őket vagy a foglalás/megrendelés funkciót választod. Mivel a kosárba rakott termékek foglalás/megrendelés hiányában nem élveznek védettséget, előfordulhat, hogy a korábban kosárba tett és ott látható termék már nem elérhető. Foglaláskor/megrendeléskor a kosár a mindenkori elérhetőséget figyelembe véve frissül és csak az aktuálisan elérhető termékeket engedi lefoglalni/megrendelni. Vagyis nem fordulhat elő, hogy egy már más valaki által lefoglalt/megrendelt terméket te is lefoglalj/megrendelj.


Szeretnék módosítani a rendeléskor megadott szállítási vagy számlázási címen, fizetési módon. Van rá lehetőség?

A rendeléskor megadott fizetési módon azelőtt tudsz módosítani, hogy a csomagot átadnánk a futárszolgálatnak. Sajnos utána már nincs erre lehetőség.

A csomag felvételi és kiszállítási napján e-mail értesítőt kapsz, mely tartalmazza a csomagszámot és utánvét esetén a fizetendő végösszeget. Amennyiben a kiszállítás napja nem megfelelő, az e-mailben szereplő link segítségével a kézbesítés napját át tudod ütemezni egy másik napra. Ha az első kiszállítási kísérlet sikertelen, a futár egy értesítőt hagy a megadott címen. Az értesítőn szereplő szám segítségével lehetőséged van a www.dpdcsomagom.hu weboldalon igényeidnek megfelelően átalakítani a csomag kiszállítási paramétereit. A kézbesítés kérhető másik címre vagy időpontra is. Ha a módosítás aznap éjfélig megtörténik, akkor már másnap az új címen lehet a csomag.


Egy napja adtam le rendelésemet és ma megláttam egy ruhát, amit szintén megrendelnék. Hozzá tudjátok tenni a tegnapi rendelésemhez?

Kérünk, hogy minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot és amennyiben a csomagodat még nem készítettük össze, illetve nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor hozzá tudjuk tenni a plusz terméket az előző rendelésedhez.

 

Bankkártyás fizetés közben még a fizetés véglegesítése előtt visszatértem az áruházba és a ruháim törlődtek a kosaramból. Most mit tegyek?

Igen, sajnos, ha a "Vissza/Back" vagy a "Frissítés/Refresh" gombokra kattintasz a bankkártyás fizetés lezárása előtt, az sikertelen tranzakciónak minősül. Ilyen esetben a termékek törlődnek a kosaradból és visszakerülnek az áruház választékába. Kb. 30 percig inaktívak maradnak, vagyis senki nem tudja őket a kosarába tenni. Ha úgy döntesz, hogy mégis szeretnéd őket megvásárolni, akkor a 30 perc elteltével tedd őket újra a kosaradba és menj végig a fizetési folyamaton. 

 

 

Gyakran ismételt kérdések az internetes kártyás fizetésről



KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard (EC/MC) kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.



FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

 


SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba
• A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
• A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
• A kártyahasználat tiltott.
• A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
• A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba
• Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
• A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba
• A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
• A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba
• Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
• Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

 


BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt. 

 

További kérdésed van?

Írj nekünk a vevoszolgalat@ruhasdoboz.hu e-mail címre!